Browsing by Person rubn

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 39 to 58 of 69 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2007Swiss CRM 2007 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Leuch, Andrea
2008Swiss CRM 2008 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenTroesch-Jacot, Mireille; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia; Siems, Florian
2009Swiss CRM 2009 : Einsatz und Trends in Schweizer Unternehmen : Zusammenfassung der ErgebnisseHannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Caroline; Troesch-Jacot, Mireille
2009Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von EmotionenRüeger, Brian; Berger, Verena
2010Swiss CRM 2010 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2010Swiss CRM 2010 : Facebook, Xing und Co. bergen ungenutztes PotenzialRüeger, Brian; Hannich, Frank
2011Swiss CRM 2011 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2012Swiss CRM 2012 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Jenni, Claudia; Beerli, Beata; Mandl, Teresa Valerie; Rüeger, Brian
2013Swiss CRM 2013 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Comolli, Lucia, et al
2014Swiss CRM 2014: Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne; Gehring, Bettina; Seiler, Roger, et al
2011Swiss CRM Studie : Tops, Flops und Trends 2010Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2015Swiss Marketing Leadership Studie 2015 & Marketing Leadership PreisRüeger, Brian
2015Swiss Marketing Leadership Studie 2015 : Status Quo und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Forestier, Céline, et al
Jan-2016Swiss Marketing Leadership Studie 2016 : digitale Transformation im MarketingHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Klaas, Michael, et al
2017Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten WeltHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Müller, Steffen, et al
15-Oct-2018Swiss Marketing Leadership Studie 2018 : Geschwindigkeit vs. BeständigkeitRüeger, Brian; Hannich, Frank; Hüttermann, Marcel; Fuchs, Rainer; Suvada, Adrienne, et al
2021Swiss MarTech Studie 2021Hüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Merdzanovic, Adis; Wyss, Saskia; Bulatovic, Andjela, et al
Mar-2023Swiss Sustainability Benchmark-Studie 2023 : Stellenwert, Kommunikation und MassnahmenFurchheim, Pia; Vogt, Helen; Oehninger, Fabian; Lösch, Corina; Bächler, Jesse R., et al
2011The emotional side of CRM : results from an empirical study in Switzerland for business-to-business companiesSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2017The role of brand communities within the athletic footwear industry : an assessment of selected brand communities with a focus on the Swiss athletic footwear industryRüeger, Brian; Müller, Dana