Browsing by Person muef

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 12 to 31 of 61 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2019Freundlich bleiben zahlt sich ausMüller, Steffen; Furchheim, Pia
29-Aug-2023Group-specific tobacco prevention : empirical results and recommendationsWieber, Frank; Müller, Steffen
2009How to design loyalty programs : a conjoint analytical approachMüller, Steffen
2018Identifikation von Begeisterungsfaktoren durch Online Reviews : das Beispiel alaTestMüller, Steffen; Struik, Arie; Beinert, Markus
2017Identifying product features that delight customers : are online reviews and surveys comparable?Müller, Steffen; Beinert, Markus; Seiler, Roger
28-May-2020In der Schweiz fühlt sich der Gast sicherMüller, Steffen; Heim, Nina
2022Integration der AufgabenRüeger, Brian; Klaas, Michael; Müller, Steffen; Graf, Sandro
25-Mar-2021Jedem Review seine gezielte AntwortMüller, Steffen; Collenberg, Anja; Furchheim, Pia
2015Jobprofile im MarketingMüller, Steffen; Fuchs, Rainer; Graf, Sandro; Klaas, Michael
2019Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019Heierli, Reto; Furchheim, Pia; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Crowden, Catherine, et al
2004Loality program benefits : measurement, determinants, impactMüller, Steffen; Pietrzyk, Sabine
2006Lohnen sich Bonusprogramme? : eine Analyse auf Basis von PaneldatenDiller, Hermann; Müller, Steffen
2007Loyality programs and customer loyality : a panel data analysisMüller, Steffen
2020Marketing Analytics Studie : Einsatz von Marketing Analytics und Artificial Intelligence in Schweizer UnternehmenMüller, Steffen; Klaas, Michael; Collenberg, Anja; Rozumowski, Anna; Lenggenhager, Vera Nina
2008Marketing events : determinants and consequences of participant satisfactionMüller, Steffen; Lütke, Verena
2022MarktforschungMüller, Steffen
2021Measuring emotions in customer relationships : can NEV replace NPS?Müller, Steffen; Seiler, Roger; Völkle, Melanie
12-Sep-2023One size doesn`t fit all : segmentation and tailoring in health promotion and prevention, the case of Tobacco PreventionWieber, Frank; Müller, Steffen; Ackermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia
2020Online-Feedback ist nur halbe WahrheitMüller, Steffen
2020Pricing : Prinzipien und Prozesse der betrieblichen PreispolitikDiller, Hermann; Beinert, Markus; Ivens, Björn; Müller, Steffen