Browsing by Person muef

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 27 to 46 of 61 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022MarktforschungMüller, Steffen
2021Measuring emotions in customer relationships : can NEV replace NPS?Müller, Steffen; Seiler, Roger; Völkle, Melanie
12-Sep-2023One size doesn`t fit all : segmentation and tailoring in health promotion and prevention, the case of Tobacco PreventionWieber, Frank; Müller, Steffen; Ackermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia
2020Online-Feedback ist nur halbe WahrheitMüller, Steffen
2020Pricing : Prinzipien und Prozesse der betrieblichen PreispolitikDiller, Hermann; Beinert, Markus; Ivens, Björn; Müller, Steffen
2015Product Manager : Anwälte der Kundschaft an der Schnittstelle zur EntwicklungsabteilungMüller, Steffen; Fuchs, Rainer
2018Purchasing the senator status for 2000 Euro? : the effect of a payment option in hierarchical loyalty programsMüller, Steffen; Seiler, Roger
Oct-2023Segmentation analyses as an effective tool to improve tobacco prevention and cessationWieber, Frank; Müller, Steffen; Ackermann, Kurt; Furchheim, Pia; Zysset, Annina, et al
2021Should hotels take the conversation offline? : the impact of different responses to online reviews on potential guestsFurchheim, Pia; Collenberg, Anja; Müller, Steffen
2019Should manufacturers use food labels? : the case of chocolateBerger, Verena; Müller, Steffen; Seiler, Roger
2015Social Media Manager : Markenbotschafter im InternetMüller, Steffen; Klaas, Michael
2019Status quo, Entwicklungen und Trends im schweizerischen Lebensmittelhandel : eine Analyse unter besonderer Berücksichtigung der Auswirkungen des Markteintritts von Lidl Schweiz vor zehn JahrenMüller, Steffen; Heim, Nina; Collenberg, Anja
2021Steigerung der Motivation zur Datenerfassung durch Gamification? : eine Untersuchung am Beispiel von Leader-, Punkte- und Community-BoardsHeim, Nina; Müller, Steffen; Lenggenhager, Vera Nina; Weiss, Flurina
2019Stereotype content model (SCM) and chatbots / conversational interfaces : an experiment comparing trust, competence and warmth dimensionsSeiler, Roger; Müller, Steffen; Beinert, Markus
2020Swiss Behavioral Econmics Studie : der Einsatz von Verhaltensökonomie in Schweizer Unternehmen - Fokus MarketingAckermann, Kurt Alexander; Heim, Nina; Collenberg, Anja; Lenggenhager, Vera Nina; Müller, Steffen, et al
2014Swiss CRM 2014: Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne; Gehring, Bettina; Seiler, Roger, et al
2015Swiss Marketing Leadership Studie 2015 : Status Quo und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Forestier, Céline, et al
Jan-2016Swiss Marketing Leadership Studie 2016 : digitale Transformation im MarketingHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Klaas, Michael, et al
2017Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten WeltHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Müller, Steffen, et al
2021Taking the conversation offline? : the impact of response strategies on potential hotel guestsFurchheim, Pia; Collenberg, Anja; Müller, Steffen