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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2021A customer-centric search for triggers as a basis for marketing automation service designHannich, Frank; Kaya, Tania; Hüttermann, Marcel
2018Atlas : examining the wider context of assistive roboticsDoran, Hans; Neumann, Silke; Becker, Heidrun Karin; Kollmar, Anja; Misoch, S., et al
2011Die Bedeutung von Gesellschafts-Megatrends für den KundendialogHannich, Frank; Beerli, Beata
2011Best of 10 years CRM - Auszüge aus den besten Master-Arbeiten in Customer Relationship ManagementRüeger, Brian; Hannich, Frank
2016Brand analysis in sports using repertory grid technique : Grasshopper Club Zurich as a case studyBissig, Patrick; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Hari, Jürg J.
2006Chancen durch Kooperation im grenzüberschreitenden KlettertourismusWoratschek, Herbert; Hannich, Frank; Neumann, Jan; Womácko, Slávek
2021Chatbot Studie '21Monard, Frédéric; Uebersax, Hans-Peter; Müller, Melanie; Hannich, Frank; Furchheim, Pia, et al
2008Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank
Mar-2021Corona Spezial 2020 : eine Studie über den Schweizer Stellenmarkt in Zusammenarbeit zwischen JobCloud und ZHAWHänggi, Rebekka; Kriegel, Malte; Zumkehr, Maria; Bachler, Manuel; Hannich, Frank, et al
2008CRM : Tops, Flops & Trends 2008Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2010CRM : Tops, Flops & Trends 2009Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2008CRM liegt bei KMU im TrendRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2011Customer emotions as a strategic goal of relationship marketing : an empirical comparison between B2B and B2C companies in SwitzerlandSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
Nov-2022Customer Management Studie 2022 : Trends, Daten und NachhaltigkeitHeierli, Reto; Hannich, Frank; Zimmer, Marcus; Zumstein, Darius; Oehninger, Fabian, et al
2016Darf ich wissen, wer du bist? : Mehrwert der Identifikation aus KundensichtHannich, Frank; Crowden, Catherine; Bissig, Patrick; Kübler, David; Gabler, Claudia, et al
2008Destinationsmarken im Special Interest Tourismus : dargestellt am Beispiel des KlettertourismusHannich, Frank M.
2015Dialogmarketing in der Schweiz 2015Hannich, Frank; Müller, Salome
2017Dialogmarketing Report Schweiz 2017Hannich, Frank; Suvada, Adrienne; Haarmann, Jens; Weinstock, Oliver; Schopfer, Heinz
2019Directing tourist flow : an analysis of (Visitor) flows and implications for an applicationHüttermann, Marcel; Thimm, Tatjana; Hannich, Frank
2010Emotionalisierung des Kundenbeziehungsmanagements (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Sauer, Cornelia