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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2012Implementing service excellence in FM : measures and ImplicationsCoenen, Christian; Loepfe, Steven
2012In search for the added value of FM : what we know and what we need to learnJensen, Per Anker; van der Voordt, Theo; Coenen, Christian; von Felten, Daniel; Lindholm, Anna‐Liisa, et al
2005IT-based customer integration to foster reciprocal knowledge exchange : the case of weblogsCoenen, Christian; Müller-Seitz, G.; Kaiser, Stephan
Jul-2014It’s all relative : how customer-perceived competitive advantage influences referral intentionsMende, Martin; Thompson, Scott; Coenen, Christian
2011Komplettanbieter im Facility Management : Marktübersicht Schweiz 2011von Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam
2009Kundenbedürfnisse und Dienstleistungsqualität im Facility Managementvon Felten, Daniel; Coenen, Christian
2011Lohnstrukturen und Einflussfaktoren des Salärs in der FM Branche der Deutschschweizvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam; Waldburger, Doris
2008Managementansätze zur Förderung serviceorientierten DienstleisterverhaltensCoenen, Christian
2011Managing effectiveness and efficiency through FM blueprintingCoenen, Christian; von Felten, Daniel; Schmid, Mirjam
2004Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der ZukunftCoenen, Christian
27-May-2010Mobile Roboter als Multitalente?Birgy, K.; Coenen, Christian; Drost, A.
2015Multiplier effects through FM services : a survey - based analysis of added value in FMvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian
2006Nicht nur drüber reden! Kundenzufriedenheitsmanagement in DeutschlandCoenen, Christian; Stauss, B.
Jul-2017Partnerschaften im Outsourcing : Beziehungen im FMCoenen, Christian; Santagada, Giuseppe
2007Peer proconsuming-service in a C2C-setting : the case of WikipediaCoenen, Christian; Müller-Seitz, G.
2002Prosocial service behaviors and their role in influencing perceived service qualityCoenen, Christian
2008Prosoziale Kompetenz des Mitarbeiters in der DienstleistungsinteraktionCoenen, Christian
2005Prosoziales Dienstleisterverhalten im KundenkontaktCoenen, Christian
2014Reflecting on future research concerning the added value of FMJensen, P.A.; van der Voordt, T.; Coenen, Christian; Sarasoja, A.-L.
2013Relationship value in FM : a customer perspectiveCoenen, Christian; Schäfer-Cui, Ying Ying