Browsing by Person coen

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 37 to 56 of 95 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2013"Hard Facts" und "Soft Acts" der Führungskraft. Service Today - Faktor Mensch : Herausforderungen im ServiceCoenen, Christian; Waldburger, Doris; Pfammatter, Sandra
2010Hierarchieübergreifende Umsetzung von Serviceorientierung : eine handlungsbezogene Betrachtung aller UnternehmensebenenCoenen, Christian
2013How can facilities management add value to organisations as well as to society?Jensen, Per Anker; Sarasoja, Anna-Liisa; van der Voordt, Theo; Coenen, Christian
2014Identität und Image im FM : zwei Seiten einer Medaille um die Produktivität im FM zu steigernvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian; Meier, Gregory
2014Identity and image of FM : two sides of a coin to promote productivity in FMvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian; Meier, Gregory
2015Image und Identität des Facility Managements : was denkt die Schweiz und die FM-Branche über sich?Coenen, Christian; von Felten, Daniel; Böhm, Manuel
2012Implementing service excellence in FM : measures and ImplicationsCoenen, Christian; Loepfe, Steven
2012In search for the added value of FM : what we know and what we need to learnJensen, Per Anker; van der Voordt, Theo; Coenen, Christian; von Felten, Daniel; Lindholm, Anna‐Liisa, et al
2005IT-based customer integration to foster reciprocal knowledge exchange : the case of weblogsCoenen, Christian; Müller-Seitz, G.; Kaiser, Stephan
Jul-2014It’s all relative : how customer-perceived competitive advantage influences referral intentionsMende, Martin; Thompson, Scott; Coenen, Christian
2011Komplettanbieter im Facility Management : Marktübersicht Schweiz 2011von Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam
2009Kundenbedürfnisse und Dienstleistungsqualität im Facility Managementvon Felten, Daniel; Coenen, Christian
2011Lohnstrukturen und Einflussfaktoren des Salärs in der FM Branche der Deutschschweizvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam; Waldburger, Doris
2008Managementansätze zur Förderung serviceorientierten DienstleisterverhaltensCoenen, Christian
2011Managing effectiveness and efficiency through FM blueprintingCoenen, Christian; von Felten, Daniel; Schmid, Mirjam
2004Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der ZukunftCoenen, Christian
27-May-2010Mobile Roboter als Multitalente?Birgy, K.; Coenen, Christian; Drost, A.
2015Multiplier effects through FM services : a survey - based analysis of added value in FMvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian
2006Nicht nur drüber reden! Kundenzufriedenheitsmanagement in DeutschlandCoenen, Christian; Stauss, B.
Jul-2017Partnerschaften im Outsourcing : Beziehungen im FMCoenen, Christian; Santagada, Giuseppe