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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2016FM als Produktivitäts-Generator : eine umfragebasierte Mehrwertanalyse durch UnterstützungsdienstleistungenBöhm, Manuel; von Felten, Daniel; Coenen, Christian
2009FM as value driverCoenen, Christian
2012FM as value network : exploring relationships amongst key FM stakeholdersAlexander, Keith; Coenen, Christian; Kok, Herman
2009FM dashboard : a facility management monitoring tool for planning, design and construction to optimize function and cost in operationsvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Arnold Moos, Irene
2014FM research in SwitzerlandWindlinger, Lukas; Hofer, Susanne; Coenen, Christian; Honegger, Franziska; von Felten, Daniel, et al
2012FM Servicebarometer : measuring and controlling internal service qualityCoenen, Christian; Waldburger, Doris; von Felten, Daniel
2013FM servicebarometer : monitoring customer perception of service performanceCoenen, Christian; Waldburger, Doris; von Felten, Daniel
2012FM-Blueprinting : Schaffung von interdisziplinärer Transparenz für die Kern- und Unterstützungsprozessevon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam
2010FM-blueprinting : creating interdisciplinary transparency for core and support businessvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam
2013Der FM-Markt Schweizvon Felten, Daniel; Coenen, Christian
2012FM-Servicebarometer : Mess- und Steuerungsinstrument interner DienstleistungsqualitätCoenen, Christian; Waldburger, Doris
2009From intentions to actions : measuring customer's word-of-mouth behaviour via critical internet feedback techniqueCoenen, Christian
2016Future of service management : insights from subject-matter expertsCoenen, Christian
Nov-2012Gute Führung steigert die KundenorientierungCoenen, Christian; Waldburger, Doris; Pfammatter, Sandra
2013"Hard Facts" und "Soft Acts" der Führungskraft. Service Today - Faktor Mensch : Herausforderungen im ServiceCoenen, Christian; Waldburger, Doris; Pfammatter, Sandra
2010Hierarchieübergreifende Umsetzung von Serviceorientierung : eine handlungsbezogene Betrachtung aller UnternehmensebenenCoenen, Christian
2013How can facilities management add value to organisations as well as to society?Jensen, Per Anker; Sarasoja, Anna-Liisa; van der Voordt, Theo; Coenen, Christian
2014Identität und Image im FM : zwei Seiten einer Medaille um die Produktivität im FM zu steigernvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian; Meier, Gregory
2014Identity and image of FM : two sides of a coin to promote productivity in FMvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian; Meier, Gregory
2015Image und Identität des Facility Managements : was denkt die Schweiz und die FM-Branche über sich?Coenen, Christian; von Felten, Daniel; Böhm, Manuel