Browsing by Person wied

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 22 to 41 of 45 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2008Kommunikationsmanagement für interkulturelle ProjekteWieder, Regine
1998Konrad Nies rediscoveredWieder, Regine
1999Konrad Nies rediscoveredWieder, Regine
2000Konrad Nies, "The revenge of the forest primeval"Wieder, Regine; Lohmann, Christoph
2013Mechanisms of trust-building communication in annual reports during the first financial crisis in the second millennium : the examples of the Swiss banks UBS and Credit SuisseRosenberger Staub, Nicole; Wieder, Regine
10-Oct-2007Neue Master-Studiengänge ab 2008Haelg, André; Wieder, Regine
2010Pendeln zwischen Markt und EntwicklungWieder, Regine
2015Positionierung über Selbstkritik : Unternehmenskommunikation der CommerzbankRosenberger Staub, Nicole; Wieder, Regine; Hellmann, Uwe
2007Professionell sein reicht nicht – Glaubwürdigkeit entscheidetWieder, Regine
2019Quality assurance in translation and corporate communicationsMassey, Gary; Wieder, Regine
2009Strategisches Kommunikationsmanagement für interkulturelle ProjekteWieder, Regine
2016Swissness : an example of nation branding and its benefits for businessWieder, Regine
2019Swissness bei SWISS : eine Analyse des Potenzials des Co-Branding mit der Marke Schweiz bei der Schweizer Fluggesellschaft Swiss International Air LinesWieder, Regine; Nanchen, Kerstin
2008Systematische Kommunikation für interkulturelle ProjekteWieder, Regine
2014Der Text zu den Zahlen : vertrauensfördernde Argumentation in Geschäftsberichten der Schweizer Grossbanken UBS und Credit Suisse während der Finanzkrise ab dem Jahr 2007Rosenberger Staub, Nicole; Wieder, Regine
2012The Swiss army knife : an enduring Swiss valueWieder, Regine
15-Oct-2016Unternehmerische Verantwortung und Kommunikation : das gesellschaftsorientierte Reputationsmanagement der CommerzbankWieder, Regine
2016Vertrauen und Kommunikation - Strategien eines gesellschaftsorientierten KommunikationsmanagementsWieder, Regine; Rosenberger Staub, Nicole
2012Vertrauensbildende Kommunikation von Banken in der Krise am Beispiel der Schweizer Grossbanken UBS und Credit SuisseWieder, Regine; Rosenberger Staub, Nicole
2016«We looked for the reasons within our business» : positioning through self-criticism – the case of German CommerzbankWieder, Regine