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Issue DateTitleInvolved Person(s)
1994Switzerland and its industry in international competitionRühli, Edwin; Schuppisser, Stefan
2011Teure MachtspieleAngerer, Alfred; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2001The diAx Case (A) : taking advantage of the liberalisation in the Swiss telecommunications industrySchuppisser, Stefan
2001The diAx Case (B) : deciding on the timing of entry into the liberalised fixed telephony market in SwitzerlandSchuppisser, Stefan
2001The diAx case (C) : non-market challenges in the Swiss wireless telephony businessSchuppisser, Stefan
2022To B or not to B : the organizational and strategic impact of the B Corp certificationSchuppisser, Stefan; Good, Julian
2018Trust in motorcycle brands : an empirical study on brand personality and trust building measures on motorcycle websitesSeiler, Roger; Schuppisser, Stefan; Koruna, Stefan
2003Von der Strategie zum Budget : wie mit der Balanced Scorecard die Fähigkeit zur Strategieumsetzung verbessert werden kannSchuppisser, Stefan
2018Wertschöpfungsorientierte Strategiearbeit : ein Onelinetool für mittelständische UnternehmenKucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Loretan, Stephan
2012Wie systematische Unternehmensentwicklung in KMU gelingen kannKucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Gaupp, Michael
2012Wie Unternehmen ihre Wertschöpfung einfach überprüfen können : Diagnosetool Wertschöpfungsnavigator, Teil 1Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Gaupp, Michael
2012Wie Unternehmen ihre Wertschöpfungspotenziale aktivieren können : Diagnosetool Wertschöpfungsnavigator, Teil 2 / 2Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther; Gaupp, Michael