Browsing by Person roni

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 15 to 34 of 94 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2016Barrieren und Treiber der Markteinführung von Brennstoffzellen-Heizgeräten aus Sicht der Kommunikationswissenschaft : ImpulsreferatRosenberger Staub, Nicole; Herrmann, Iris
2013Business success by identity-oriented communication management : a didactic model for the academic training of communication professionalsRosenberger Staub, Nicole; Niederhäuser, Markus
12-Apr-2018Campaigns in the field of health care : how are public health care campaigns managed to effectively reach different cultural areas?Schneider Stingelin, Colette; Rosenberger Staub, Nicole
7-Nov-2019Capturing media resonance through corpus-based discourse analysis : method development using the example of energy and social assistance discourseKrasselt, Julia; Klopfenstein Frei, Nadine; Saner, Mirco; Bubenhofer, Noah; Calleri, Selena, et al
4-Jul-2018Creating brand identity and an emotional relationship with customers by applying storytellingRosenberger Staub, Nicole; Schneider Stingelin, Colette
Oct-2018Digitale Transformation verändert Rolle der KommunikationNiederhäuser, Markus; Rosenberger Staub, Nicole
5-Nov-2021Effective strategies for crisis communication on social media by clinics in Austria, Germany and Switzerland : goals, theory and methodsKoinig, Isabell; Reifegerste, Doreen; Rosenberger Staub, Nicole; Schneider Stingelin, Colette; Grundisch, Julia
2017Energiediskurs : einführende Überlegungen zu einem aktuellen Thema aus linguistischer SichtKleinberger, Ulla; Rosenberger Staub, Nicole
2017Energiediskurs : Perspektiven auf Sprache- und Kommunikation im Kontext der EnergiewendeRosenberger Staub, Nicole; Kleinberger, Ulla
18-Nov-2016Energieeffizientes Sanieren : Informationsverhalten und Rezeptionsstrategien von Hauseigentümern im InternetKoch, Carmen; Rosenberger, Nicole
2001Erzählen als ÜbersetzenRosenberger Staub, Nicole
2013Funktion von Multimodalität in der Veränderungskommunikation am Beispiel des aktuellen Imagefilms der CommerzbankWieder, Regine; Rosenberger Staub, Nicole
2019Ganzheitliche Betrachtung, Vertrauen und Erfahrungsaustausch : Kommunikation mit Hauseigentümern über energetisches SanierenKoch, Carmen; Rosenberger Staub, Nicole
Feb-2022Gemeinsam durch die digitale TransformationKrämer, Katharina; Rosenberger Staub, Nicole
2019Herausforderungen und Chancen des strategischen Kommunikationsmanagements von Spitälern und Kliniken in der digitalen TransformationSchneider Stingelin, Colette; Rosenberger Staub, Nicole
2011Identitätsorientiertes KommunikationsmanagementNiederhäuser, Markus; Rosenberger Staub, Nicole
4-Feb-2016Identity-oriented communication management and reputation managementRosenberger Staub, Nicole
2000Ilse AichingerRosenberger Staub, Nicole
2009Im Dialog mit den Stakeholdern nachhaltig Vertrauen schaffenRosenberger Staub, Nicole
2020Inszenierung des Wandels : Funktion von Multimodalität in der Veränderungskommunikation am Beispiel des Imagefilms der Commerzbank 2012/13Wieder, Regine; Rosenberger Staub, Nicole