Browsing by Person hanf

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 46 to 65 of 85 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2011Nachhaltigkeit der Kundenbeziehung in B2B-Beziehungen: die Rolle der Kommunikation im CRM : Theorie und empirische ErgebnisseSiems, Florian; Moosmayer, Dirk; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2007Neue Trends im Customer Relationship ManagementRüeger, Brian; Hannich, Frank
Sep-2021Optimizing service value creation with smart, connected productsMeierhofer, Jürg; Heitz, Christoph; Hannich, Frank
2012Perspectives of customer relationship management (CRM) : theory, results of an empirical study from Switzerland and management implicationsSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Kraus, Sascha; Hillbrand, Christian, et al
2013Physische Post wirkt gerade bei Jungen besonders gutMüller, Salome; Hannich, Frank
May-2020PIDAS Benchmark-Studie : Kundenservice im digitalen ZeitalterMonard, Frédéric; Uebersax, Hans-Peter; Skerswetat, Jörn; Müller, Melanie; Hannich, Frank, et al
2017PredTour – predicting tourism movements : Analyse und Vorhersage von Besucherströmen in der Grenzregion BodenseeHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Haarmann, Jens
2013Read or recycle? : the impact of promotional and relational mailings on the response funnelHannich, Frank; Müller, Salome; Forestier, Céline
2019Requirements for future digital visitor flow managementHüttermann, Marcel; Thimm, Tatjana; Hannich, Frank; Bild, Christine
2011Schweizer Wohlstand zwischen Vergangenheit und ZukunftHannich, Frank; Berger, Verena
2008Schweizerische Energievisionen 2008 : ErgebnisberichtHannich, Frank; Corrodi, Y.; Saurer, Cornelia
2010Smart Metering : (K)ein Thema für Schweizer Energieversorgungsunternehmen?Cometta, Claudio; Hannich, Frank; Hertach, Christian
2018Sportsponsoring als Employer-Branding-ToolHüttermann, Marcel; Bearth, Angela; Hannich, Frank
Apr-2020Die Stellenanzeige im FokusScheidegger, Nicoline; Hannich, Frank
2007Swiss CRM 2007 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Leuch, Andrea
2008Swiss CRM 2008 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenTroesch-Jacot, Mireille; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia; Siems, Florian
2009Swiss CRM 2009 : Einsatz und Trends in Schweizer Unternehmen : Zusammenfassung der ErgebnisseHannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Caroline; Troesch-Jacot, Mireille
2010Swiss CRM 2010 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2010Swiss CRM 2010 : Facebook, Xing und Co. bergen ungenutztes PotenzialRüeger, Brian; Hannich, Frank
2011Swiss CRM 2011 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia