Browsing by Person coen

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 10 to 29 of 95 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2001Customer-oriented prosocial service behaviors and their role in influencing perceived service qualityCoenen, Christian
2008Damit Kunden auch Kunden bleibenCoenen, Christian; Volk, H.
2016Destroying productivity with insufficient FM services? : a survey-based analysis of added value in FMvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian
2014Discovering the relationship lifecycle in FM : phases and drivers of client value perceptionsCoenen, Christian; Nwanna, Paul
2011Durchblick in der FM-Lohntüte : empirische Analyse zu Löhnen und deren Einflussfaktorenvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam; Waldburger, Doris
2000Emotionale Intelligenz - was steckt dahinter?Coenen, Christian
2018Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-StudiumCoenen, Christian; Pfenninger, Mirjam; von Felten, Daniel
2015Erfolgreiche Führung zwischen Kundenanforderungen und Mitarbeiter-RessourcenCoenen, Christian
2012Erfolgreiche Umsetzung von Service Excellence im FM der Roche DiagnosticsCoenen, Christian; Loepfe, Steven; Schleuniger, Felix
2009Facility Management : Bekannheit und Image einer BrancheCoenen, Christian; von Felten, Daniel
2013Der Facility Management Markt Schweiz : Grundsatzpapier des gesamtheitlichen Facility Management Marktes in der Schweizvon Felten, Daniel; Coenen, Christian
2013Facility management value dimensions from a demand perspectiveCoenen, Christian; Alexander, Keith; Kok, Herman
2001Feedback im Internet - Information oder Propaganda?Coenen, Christian
2016FM als Produktivitäts-Generator : eine umfragebasierte Mehrwertanalyse durch UnterstützungsdienstleistungenBöhm, Manuel; von Felten, Daniel; Coenen, Christian
2009FM as value driverCoenen, Christian
2012FM as value network : exploring relationships amongst key FM stakeholdersAlexander, Keith; Coenen, Christian; Kok, Herman
2009FM dashboard : a facility management monitoring tool for planning, design and construction to optimize function and cost in operationsvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Arnold Moos, Irene
2014FM research in SwitzerlandWindlinger, Lukas; Hofer, Susanne; Coenen, Christian; Honegger, Franziska; von Felten, Daniel, et al
2012FM Servicebarometer : measuring and controlling internal service qualityCoenen, Christian; Waldburger, Doris; von Felten, Daniel
2013FM servicebarometer : monitoring customer perception of service performanceCoenen, Christian; Waldburger, Doris; von Felten, Daniel