Browsing by Person coen

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 1 to 20 of 95  next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2014A service-oriented perspective of facility managementCoenen, Christian; von Felten, Daniel
2013Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehenCoenen, Christian
2012Analysing added value by applying FM blueprintingvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam
2014Analysis of FM research subjects : a quantitative investigation of academic FM publications between 2006 and 2012Coenen, Christian; Läuppi, Viola
2011Auf dem Weg zu Service CentricityCoenen, Christian
2011Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des KundenCoenen, Christian
2006Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des KundenCoenen, Christian
2012Beyond financial performance : capturing relationship value in FMCoenen, Christian; von Felten, Daniel; Waldburger, Doris
Apr-2022Blended Learning : the next normalCoenen, Christian; Arnold, Irene
2001Customer-oriented prosocial service behaviors and their role in influencing perceived service qualityCoenen, Christian
2008Damit Kunden auch Kunden bleibenCoenen, Christian; Volk, H.
2016Destroying productivity with insufficient FM services? : a survey-based analysis of added value in FMvon Felten, Daniel; Böhm, Manuel; Coenen, Christian
2014Discovering the relationship lifecycle in FM : phases and drivers of client value perceptionsCoenen, Christian; Nwanna, Paul
2011Durchblick in der FM-Lohntüte : empirische Analyse zu Löhnen und deren Einflussfaktorenvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam; Waldburger, Doris
2000Emotionale Intelligenz - was steckt dahinter?Coenen, Christian
2018Erfahrungsorientiertes Lernen im FM-StudiumCoenen, Christian; Pfenninger, Mirjam; von Felten, Daniel
2015Erfolgreiche Führung zwischen Kundenanforderungen und Mitarbeiter-RessourcenCoenen, Christian
2012Erfolgreiche Umsetzung von Service Excellence im FM der Roche DiagnosticsCoenen, Christian; Loepfe, Steven; Schleuniger, Felix
2009Facility Management : Bekannheit und Image einer BrancheCoenen, Christian; von Felten, Daniel
2013Der Facility Management Markt Schweiz : Grundsatzpapier des gesamtheitlichen Facility Management Marktes in der Schweizvon Felten, Daniel; Coenen, Christian