Browsing by Person klaa

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2016Augmented and virtual reality the new silver bullet of marketing? : an overview of applications with the AIDA modelSeiler, Roger; Klaas, Michael
2019Big Data im MarketingKlaas, Michael; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiss, Jürgen
2018Digitales MarketingKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Digitales Marketing für Marketing- und Verkaufsverantwortliche : kompetenzorientiertes Wissen mit Praxisbeispielen, Repetitionsfragen und AntwortenKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2019Human vs chatbot : who is perceived as more trustworthy?Rozumowski, Anna; Rellstab, Rolf; Klaas, Michael
2015Jobprofile im MarketingMüller, Steffen; Fuchs, Rainer; Graf, Sandro; Klaas, Michael
2019Künstliche Intelligenz im MarketingSeiler, Roger; Klaas, Michael; Hari, Jürg J.
2015Social Media Manager : Markenbotschafter im InternetMüller, Steffen; Klaas, Michael
Jan-2016Swiss Marketing Leadership Studie 2016 : digitale Transformation im MarketingHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Klaas, Michael, et al
2018Technologie-Akzeptanz von Chatbots : eine Anwendung des UTAUT-ModellsKlaas, Michael; Rozumowski, Anna; Schwendener, Sarah
Apr-2019The digital advertising ecosystem vizualisation : literature reviewStallone, Valerio; Klaas, Michael
2017Was ist die digitale Transformation und digitales Marketing?Klaas, Michael
2015Worüber entscheidet die Führung eines Unternehmens?Klaas, Michael