Browsing by Person furc

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 22  next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2018A comprehensive model of consequences of a value conflict on well-beingFurchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas
2018Being green in a materialistic world : consequences for subjective well-beingFurchheim, Pia; Martin, Christian; Monhart, Felicitas
2019Being green in a materialistic world : consequences for subjective well‐beingFurchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas
2014Catching a glimpse of meaningfulness : understanding volunteering holidays from a eudaimonic perspectiveHellwig, Katharina; Furchheim, Pia; Morhart, Felicitas
2019“Dear Monica, thank you for your review” : the impact of hotel responses to online reviewsFurchheim, Pia; Müller, Steffen; Sponagel, Claudio; Collenberg, Anja
2018Der Einfluss digitaler Instrumente auf Interessenten- und Käuferverhalten am Beispiel der Vermarktung des Gartenhochhauses AglayaBosshard, Adrian; Furchheim, Pia
2018Emotionen und deren Bedeutung für das Marketing : eine EinführungAckermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia
2017Experimentelle Marktforschung : eine Einführung in die experimentelle SozialforschungPyka, Sebastian; Furchheim, Pia
2018Flow revisited : process conceptualization and a novel application to service contextsDrengner, Jan; Jahn, Steffen; Furchheim, Pia
2019Freundlich bleiben zahlt sich ausMüller, Steffen; Furchheim, Pia
2019Glaubwürdigkeit von Fitness-Influencern auf Instagram : Einfluss auf die Konsumenteneinstellung, das Engagement und die KaufbereitschaftZumstein, Darius; Furchheim, Pia; Bosse, Angelina
2016Grüner Materialismus : eine Überprüfung der Vereinbarkeit von Materialismus und grünem KonsumZanger, Cornelia; Furchheim, Pia
2014Holier than thou : an exploration of the green side of materialismFurchheim, Pia; Jahn, Steffen; Zanger, Cornelia
2017Introducing the green materialist : a cluster analysis of North American and Swiss consumer populationsMartin, Christian; Furchheim, Pia; Morhart, Felicitas
2019Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019Heierli, Reto; Furchheim, Pia; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Crowden, Catherine, et al
29-Sep-2014Materialism : the good, the bad, and the uglyShrum, L. J; Lowrey, Tina; Pandelaere, Mario; Ruvio, Ayalla; Gentina, Elodie, et al
2018Materialism versus green values : revisiting research on value conflictsFurchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas
2016Materialism, green values, and well-being : a conflicting values perspective.Furchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas
2019Sichtbar grün : eine Analyse grüner Kundensegmente und ihrer KonsummotiveFurchheim, Pia; Heim, Nina; Kübler, Marisa
2019Taking advice from your popular friend : the influence of parasocial interaction and number of followers on brand attitude and brand purchase intentions on instagramCollenberg, Anja; Furchheim, Pia; Beurer-Züllig, Bettina