Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Wissenschaftliche Textproduktion und Schreibdidaktik
Authors: Kruse, Otto
Published in: Schreiben in den Wissenschaften
Editors of the parent work: Jakobs, Eva-Maria
Page(s): 141
Pages to: 158
Issue Date: 1997
Series: Textproduktion und Medium
Series volume: 1
Publisher / Ed. Institution: Peter Lang
Publisher / Ed. Institution: Frankfurt am Main
ISBN: 3-631-30969-4
Language: German
Subjects: Rhetorik; Diskurs; Textproduktion; Wissenschaftliches Schreiben
Subject (DDC): 808: Rhetoric and writing
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9037
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Kruse, O. (1997). Wissenschaftliche Textproduktion und Schreibdidaktik. In E.-M. Jakobs (ed.), Schreiben in den Wissenschaften (pp. 141–158). Peter Lang.
Kruse, O. (1997) ‘Wissenschaftliche Textproduktion und Schreibdidaktik’, in E.-M. Jakobs (ed.) Schreiben in den Wissenschaften. Frankfurt am Main: Peter Lang, pp. 141–158.
O. Kruse, “Wissenschaftliche Textproduktion und Schreibdidaktik,” in Schreiben in den Wissenschaften, E.-M. Jakobs, Ed. Frankfurt am Main: Peter Lang, 1997, pp. 141–158.
KRUSE, Otto, 1997. Wissenschaftliche Textproduktion und Schreibdidaktik. In: Eva-Maria JAKOBS (Hrsg.), Schreiben in den Wissenschaften. Frankfurt am Main: Peter Lang. S. 141–158. ISBN 3-631-30969-4
Kruse, Otto. 1997. “Wissenschaftliche Textproduktion und Schreibdidaktik.” In Schreiben in den Wissenschaften, edited by Eva-Maria Jakobs, 141–58. Frankfurt am Main: Peter Lang.
Kruse, Otto. “Wissenschaftliche Textproduktion und Schreibdidaktik.” Schreiben in den Wissenschaften, edited by Eva-Maria Jakobs, Peter Lang, 1997, pp. 141–58.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.