Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen
Authors: Konstantinidou, Triantafyllia Liana
Dieterich, Sebastian
Hoefele, Joachim
Kruse, Otto
Conference details: IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014
Issue Date: 2014
Publisher / Ed. Institution: Informal Research Group IRG
Language: German
Subjects: Schreibdidaktik; Lehrmethode; Sprachdidaktik; Praxis; Prozess; Lehre
Subject (DDC): 418.0071: Language teaching
808: Rhetoric and writing
Further description: Tagungsreferat
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8592
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Language Competence (ILC)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Konstantinidou, T. L., Dieterich, S., Hoefele, J., & Kruse, O. (2014). Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen. IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014.
Konstantinidou, T.L. et al. (2014) ‘Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen’, in IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014. Informal Research Group IRG.
T. L. Konstantinidou, S. Dieterich, J. Hoefele, and O. Kruse, “Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen,” in IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014, 2014.
KONSTANTINIDOU, Triantafyllia Liana, Sebastian DIETERICH, Joachim HOEFELE und Otto KRUSE, 2014. Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen. In: IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014. Conference presentation. Informal Research Group IRG. 2014
Konstantinidou, Triantafyllia Liana, Sebastian Dieterich, Joachim Hoefele, and Otto Kruse. 2014. “Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen.” Conference presentation. In IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014. Informal Research Group IRG.
Konstantinidou, Triantafyllia Liana, et al. “Das Schreiben prozessorientiert unterrichten, aber produktorientiert testen? : Widersprüche zwischen sprachdidaktischen Konzepten und realen Testsituationen.” IRG-Konferenz: Negotiating methodological challenges in linguistic research, Fribourg, 6-7 Februar 2014, Informal Research Group IRG, 2014.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.