Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Digitales Marketing |
Authors: | Klaas, Michael Suvada, Adrienne |
Published in: | Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis |
Editors of the parent work: | Rüeger, Brian Hannich, Frank Fuchs, Rainer Müller, Steffen Klaas, Michael Suvada, Adrienne |
Page(s): | 67 |
Pages to: | 86 |
Issue Date: | 2018 |
Publisher / Ed. Institution: | Schäffer-Poeschel |
Publisher / Ed. Institution: | Stuttgart |
ISBN: | 978-3-7910-4313-5 |
Language: | German |
Subjects: | Marketing; Emotion; Kundenverhalten; Content Marketing; Internetpräsenz; Online PR; Verbraucherverhalten |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6371 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Not specified |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Klaas, M., & Suvada, A. (2018). Digitales Marketing. In B. Rüeger, F. Hannich, R. Fuchs, S. Müller, M. Klaas, & A. Suvada (eds.), Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis (pp. 67–86). Schäffer-Poeschel.
Klaas, M. and Suvada, A. (2018) ‘Digitales Marketing’, in B. Rüeger et al. (eds) Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, pp. 67–86.
M. Klaas and A. Suvada, “Digitales Marketing,” in Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis, B. Rüeger, F. Hannich, R. Fuchs, S. Müller, M. Klaas, and A. Suvada, Eds. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2018, pp. 67–86.
KLAAS, Michael und Adrienne SUVADA, 2018. Digitales Marketing. In: Brian RÜEGER, Frank HANNICH, Rainer FUCHS, Steffen MÜLLER, Michael KLAAS und Adrienne SUVADA (Hrsg.), Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. S. 67–86. ISBN 978-3-7910-4313-5
Klaas, Michael, and Adrienne Suvada. 2018. “Digitales Marketing.” In Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis, edited by Brian Rüeger, Frank Hannich, Rainer Fuchs, Steffen Müller, Michael Klaas, and Adrienne Suvada, 67–86. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
Klaas, Michael, and Adrienne Suvada. “Digitales Marketing.” Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die Marketingpraxis, edited by Brian Rüeger et al., Schäffer-Poeschel, 2018, pp. 67–86.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.