Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-457
Publication type: Bachelor thesis
Title: Krafttraining der Hüftabduktoren als Therapieansatz bei Läufern mit iliotibialem Bandsyndrom
Authors: Reinhard, Maya
DOI: 10.21256/zhaw-457
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subject (DDC): 615.82: Physical therapy
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/457
Departement: School of Health Sciences
Appears in collections:Abschlussarbeiten Physiotherapie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Reinhard_Maya_PT08_BA08.pdf844.51 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record
Reinhard, M. (2011). Krafttraining der Hüftabduktoren als Therapieansatz bei Läufern mit iliotibialem Bandsyndrom [Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften]. https://doi.org/10.21256/zhaw-457
Reinhard, M. (2011) Krafttraining der Hüftabduktoren als Therapieansatz bei Läufern mit iliotibialem Bandsyndrom. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. Available at: https://doi.org/10.21256/zhaw-457.
M. Reinhard, “Krafttraining der Hüftabduktoren als Therapieansatz bei Läufern mit iliotibialem Bandsyndrom,” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011. doi: 10.21256/zhaw-457.
REINHARD, Maya, 2011. Krafttraining der Hüftabduktoren als Therapieansatz bei Läufern mit iliotibialem Bandsyndrom. Bachelor’s thesis. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Reinhard, Maya. 2011. “Krafttraining der Hüftabduktoren als Therapieansatz bei Läufern mit iliotibialem Bandsyndrom.” Bachelor’s thesis, ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften. https://doi.org/10.21256/zhaw-457.
Reinhard, Maya. Krafttraining der Hüftabduktoren als Therapieansatz bei Läufern mit iliotibialem Bandsyndrom. ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften, 2011, https://doi.org/10.21256/zhaw-457.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.