Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Perspektivenwechsel in der Weiterbildung
Authors: Schwitter, Yamilée
et. al: No
Published in: Gesundheitsökonomie @ ZHAW
Issue Date: 3-Feb-2022
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Language: German
Subjects: Weiterbildung
Subject (DDC): 370: Education
URI: https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/24967
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Winterthur Institute of Health Economics (WIG)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schwitter, Y. (2022). Perspektivenwechsel in der Weiterbildung. Gesundheitsökonomie @ ZHAW. https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/
Schwitter, Y. (2022) ‘Perspektivenwechsel in der Weiterbildung’, Gesundheitsökonomie @ ZHAW [Preprint]. Available at: https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/.
Y. Schwitter, “Perspektivenwechsel in der Weiterbildung,” Gesundheitsökonomie @ ZHAW, Feb. 2022, [Online]. Available: https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/
SCHWITTER, Yamilée, 2022. Perspektivenwechsel in der Weiterbildung. Gesundheitsökonomie @ ZHAW [online]. 3 Februar 2022. Verfügbar unter: https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/
Schwitter, Yamilée. 2022. “Perspektivenwechsel in der Weiterbildung.” Gesundheitsökonomie @ ZHAW, February. https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/.
Schwitter, Yamilée. “Perspektivenwechsel in der Weiterbildung.” Gesundheitsökonomie @ ZHAW, Feb. 2022, https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.