Publication type: | Contribution to magazine or newspaper |
Title: | Perspektivenwechsel in der Weiterbildung |
Authors: | Schwitter, Yamilée |
et. al: | No |
Published in: | Gesundheitsökonomie @ ZHAW |
Issue Date: | 3-Feb-2022 |
Publisher / Ed. Institution: | ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften |
Language: | German |
Subjects: | Weiterbildung |
Subject (DDC): | 370: Education |
URI: | https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/ https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/24967 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Winterthur Institute of Health Economics (WIG) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schwitter, Y. (2022). Perspektivenwechsel in der Weiterbildung. Gesundheitsökonomie @ ZHAW. https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/
Schwitter, Y. (2022) ‘Perspektivenwechsel in der Weiterbildung’, Gesundheitsökonomie @ ZHAW [Preprint]. Available at: https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/.
Y. Schwitter, “Perspektivenwechsel in der Weiterbildung,” Gesundheitsökonomie @ ZHAW, Feb. 2022, [Online]. Available: https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/
SCHWITTER, Yamilée, 2022. Perspektivenwechsel in der Weiterbildung. Gesundheitsökonomie @ ZHAW [online]. 3 Februar 2022. Verfügbar unter: https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/
Schwitter, Yamilée. 2022. “Perspektivenwechsel in der Weiterbildung.” Gesundheitsökonomie @ ZHAW, February. https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/.
Schwitter, Yamilée. “Perspektivenwechsel in der Weiterbildung.” Gesundheitsökonomie @ ZHAW, Feb. 2022, https://blog.zhaw.ch/gesundheitsoekonomie/2022/02/03/beitrag-sciy/.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.