Publikationstyp: | Konferenz: Sonstiges |
Art der Begutachtung: | Peer review (Abstract) |
Titel: | Language, empowerment, and participation in refugee education |
Autor/-in: | Madlener-Charpentier, Karin Ender, Andrea Schumacher, Nicole |
et. al: | No |
Angaben zur Konferenz: | Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021 |
Erscheinungsdatum: | 25-Mär-2021 |
Sprache: | Englisch |
Fachgebiet (DDC): | 370: Bildung und Erziehung 400: Sprache und Linguistik |
Weitere Angaben: | Panel bei der internationalen Konferenz |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/24372 |
Volltext Version: | Publizierte Version |
Lizenz (gemäss Verlagsvertrag): | Keine Angabe |
Departement: | Angewandte Linguistik |
Organisationseinheit: | Institute of Language Competence (ILC) |
Enthalten in den Sammlungen: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Dateien zu dieser Ressource:
Es gibt keine Dateien zu dieser Ressource.
Zur Langanzeige
Madlener-Charpentier, K., Ender, A., & Schumacher, N. (2021, March 25). Language, empowerment, and participation in refugee education. Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021.
Madlener-Charpentier, K., Ender, A. and Schumacher, N. (2021) ‘Language, empowerment, and participation in refugee education’, in Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021.
K. Madlener-Charpentier, A. Ender, and N. Schumacher, “Language, empowerment, and participation in refugee education,” in Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021, Mar. 2021.
MADLENER-CHARPENTIER, Karin, Andrea ENDER und Nicole SCHUMACHER, 2021. Language, empowerment, and participation in refugee education. In: Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021. Conference presentation. 25 März 2021
Madlener-Charpentier, Karin, Andrea Ender, and Nicole Schumacher. 2021. “Language, Empowerment, and Participation in Refugee Education.” Conference presentation. In Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021.
Madlener-Charpentier, Karin, et al. “Language, Empowerment, and Participation in Refugee Education.” Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021, 2021.
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.