Publikationstyp: Konferenz: Sonstiges
Art der Begutachtung: Peer review (Abstract)
Titel: Language, empowerment, and participation in refugee education
Autor/-in: Madlener-Charpentier, Karin
Ender, Andrea
Schumacher, Nicole
et. al: No
Angaben zur Konferenz: Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021
Erscheinungsdatum: 25-Mär-2021
Sprache: Englisch
Fachgebiet (DDC): 370: Bildung und Erziehung
400: Sprache und Linguistik
Weitere Angaben: Panel bei der internationalen Konferenz
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/24372
Volltext Version: Publizierte Version
Lizenz (gemäss Verlagsvertrag): Keine Angabe
Departement: Angewandte Linguistik
Organisationseinheit: Institute of Language Competence (ILC)
Enthalten in den Sammlungen:Publikationen Angewandte Linguistik

Dateien zu dieser Ressource:
Es gibt keine Dateien zu dieser Ressource.
Zur Langanzeige
Madlener-Charpentier, K., Ender, A., & Schumacher, N. (2021, March 25). Language, empowerment, and participation in refugee education. Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021.
Madlener-Charpentier, K., Ender, A. and Schumacher, N. (2021) ‘Language, empowerment, and participation in refugee education’, in Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021.
K. Madlener-Charpentier, A. Ender, and N. Schumacher, “Language, empowerment, and participation in refugee education,” in Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021, Mar. 2021.
MADLENER-CHARPENTIER, Karin, Andrea ENDER und Nicole SCHUMACHER, 2021. Language, empowerment, and participation in refugee education. In: Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021. Conference presentation. 25 März 2021
Madlener-Charpentier, Karin, Andrea Ender, and Nicole Schumacher. 2021. “Language, Empowerment, and Participation in Refugee Education.” Conference presentation. In Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021.
Madlener-Charpentier, Karin, et al. “Language, Empowerment, and Participation in Refugee Education.” Participation through Language: Actors, Practices, Ideologies. Zurich University of Applied Sciences, Winterthur, 25-26 March 2021, 2021.


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.