Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Online-Feedback ist nur halbe Wahrheit
Authors: Müller, Steffen
et. al: No
Published in: htr hotel revue
Volume(Issue): 2020
Issue: 6
Page(s): 8
Issue Date: 2020
Publisher / Ed. Institution: Hotelleriesuisse
ISSN: 1662-3347
2297-7996
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Online-Bewertungen reichen für Marketingentscheide nicht aus. Dafür braucht es die richtigen Befragungstools. Oder noch besser eine Kombination aus beidem.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/21471
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Müller, S. (2020). Online-Feedback ist nur halbe Wahrheit. htr hotel revue, 2020(6), 8.
Müller, S. (2020) ‘Online-Feedback ist nur halbe Wahrheit’, htr hotel revue, 2020(6), p. 8.
S. Müller, “Online-Feedback ist nur halbe Wahrheit,” htr hotel revue, vol. 2020, no. 6, p. 8, 2020.
MÜLLER, Steffen, 2020. Online-Feedback ist nur halbe Wahrheit. htr hotel revue. 2020. Bd. 2020, Nr. 6, S. 8
Müller, Steffen. 2020. “Online-Feedback ist nur halbe Wahrheit.” htr hotel revue 2020 (6): 8.
Müller, Steffen. “Online-Feedback ist nur halbe Wahrheit.” htr hotel revue, vol. 2020, no. 6, 2020, p. 8.


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