Publication type: Lecture
Title: Einblick in die Forschungsprojekte "MIKE-Studie 2019" und "Kids' digital lives in COVID-19 times (KiDiCoTi)" : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz
Authors: Suter, Lilian
et. al: No
Issue Date: 22-Sep-2020
Language: German
Subject (DDC): 302: Social interaction
305: Groups (age, origine, gender, income)
Further description: Gastvorlesung in einer Lehrveranstaltung des Masterstudiengangs "Fachdidaktik Medien und Informatik" an der Pädagogischen Hochschule Schwyz, Modul "Fachdidaktische Forschung und Entwicklung"
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20560
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Psychology
Organisational Unit: Psychological Institute (PI)
Published as part of the ZHAW project: MIKE-Studie
Appears in collections:Publikationen Angewandte Psychologie

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Suter, L. (2020). Einblick in die Forschungsprojekte “MIKE-Studie 2019” und “Kids’ digital lives in COVID-19 times (KiDiCoTi)” : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz.
Suter, L. (2020) Einblick in die Forschungsprojekte ‘MIKE-Studie 2019’ und ‘Kids” digital lives in COVID-19 times (KiDiCoTi)’ : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz.
L. Suter, Einblick in die Forschungsprojekte “MIKE-Studie 2019” und “Kids’ digital lives in COVID-19 times (KiDiCoTi)” : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz. 2020.
SUTER, Lilian, 2020. Einblick in die Forschungsprojekte „MIKE-Studie 2019“ und „Kids‘ digital lives in COVID-19 times (KiDiCoTi)“ : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz
Suter, Lilian. 2020. Einblick in die Forschungsprojekte “MIKE-Studie 2019” und “Kids’ digital lives in COVID-19 times (KiDiCoTi)” : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz.
Suter, Lilian. Einblick in die Forschungsprojekte “MIKE-Studie 2019” und “Kids’ digital lives in COVID-19 times (KiDiCoTi)” : Gastvorlesung an der Pädagogischen Hochschule Schwyz. 2020.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.