Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten
Authors: Niederhäuser, Markus
Rosenberger Staub, Nicole
et. al: No
Published in: Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation
Editors of the parent work: Holenweger, Michael
Page(s): 319
Pages to: 330
Issue Date: 2020
Publisher / Ed. Institution: Nomos
Publisher / Ed. Institution: Baden-Baden
ISBN: 978-3-8487-6372-6
Language: German
Subjects: Unternehmenskommuniktion; Corporate Communication; Unternehmensidentität; Reputation; Kommunikationsmanagement
Subject (DDC): 658.4: Executive Management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/20429
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Applied Linguistics
Organisational Unit: Institute of Applied Media Studies (IAM)
Appears in collections:Publikationen Angewandte Linguistik

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Niederhäuser, M., & Rosenberger Staub, N. (2020). Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten. In M. Holenweger (ed.), Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation (pp. 319–330). Nomos.
Niederhäuser, M. and Rosenberger Staub, N. (2020) ‘Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten’, in M. Holenweger (ed.) Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation. Baden-Baden: Nomos, pp. 319–330.
M. Niederhäuser and N. Rosenberger Staub, “Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten,” in Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation, M. Holenweger, Ed. Baden-Baden: Nomos, 2020, pp. 319–330.
NIEDERHÄUSER, Markus und Nicole ROSENBERGER STAUB, 2020. Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten. In: Michael HOLENWEGER (Hrsg.), Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation. Baden-Baden: Nomos. S. 319–330. ISBN 978-3-8487-6372-6
Niederhäuser, Markus, and Nicole Rosenberger Staub. 2020. “Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten.” In Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation, edited by Michael Holenweger, 319–30. Baden-Baden: Nomos.
Niederhäuser, Markus, and Nicole Rosenberger Staub. “Strategische Kommunikation an der Unternehmensidentität ausrichten.” Anwendungsgebiete und Grundlagen von Strategischer Kommunikation, edited by Michael Holenweger, Nomos, 2020, pp. 319–30.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.