Publication type: | Conference other |
Type of review: | No review |
Title: | Inklusion nur für Personen mit leichter Behinderung? |
Authors: | Naguib, Tarek |
et. al: | No |
Conference details: | HfH Tagung "Teilhabe und soziale Inklusion", Zürich, 8.-9. Mai 2015 |
Issue Date: | 2015 |
Publisher / Ed. Institution: | Interkantonale Hochschule für Heilpädagogik (HfH) |
Language: | German |
Subject (DDC): | 302: Social interaction |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17943 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Enterprise Law (IUR) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Naguib, T. (2015). Inklusion nur für Personen mit leichter Behinderung? HfH Tagung “Teilhabe und soziale Inklusion”, Zürich, 8.-9. Mai 2015.
Naguib, T. (2015) ‘Inklusion nur für Personen mit leichter Behinderung?’, in HfH Tagung ‘Teilhabe und soziale Inklusion’, Zürich, 8.-9. Mai 2015. Interkantonale Hochschule für Heilpädagogik (HfH).
T. Naguib, “Inklusion nur für Personen mit leichter Behinderung?,” in HfH Tagung “Teilhabe und soziale Inklusion”, Zürich, 8.-9. Mai 2015, 2015.
NAGUIB, Tarek, 2015. Inklusion nur für Personen mit leichter Behinderung? In: HfH Tagung „Teilhabe und soziale Inklusion“, Zürich, 8.-9. Mai 2015. Conference presentation. Interkantonale Hochschule für Heilpädagogik (HfH). 2015
Naguib, Tarek. 2015. “Inklusion nur für Personen mit leichter Behinderung?” Conference presentation. In HfH Tagung “Teilhabe und soziale Inklusion”, Zürich, 8.-9. Mai 2015. Interkantonale Hochschule für Heilpädagogik (HfH).
Naguib, Tarek. “Inklusion nur für Personen mit leichter Behinderung?” HfH Tagung “Teilhabe und soziale Inklusion”, Zürich, 8.-9. Mai 2015, Interkantonale Hochschule für Heilpädagogik (HfH), 2015.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.