Publication type: Book
Type of review: Not specified
Title: Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht
Authors: Janoschka, Anja
Fleck, Matthes
Schleiss, Sandra
Rellstab, Rolf
et. al: No
Extent: 41
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: HSLU Hochschule Luzern
Publisher / Ed. Institution: Luzern
ISBN: 978-3-905745-66-5
Language: German
Subjects: Kooperation; Kunde; Werbeagentur
Subject (DDC): 659: Advertising and public relations
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17822
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Janoschka, A., Fleck, M., Schleiss, S., & Rellstab, R. (2013). Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht. HSLU Hochschule Luzern.
Janoschka, A. et al. (2013) Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht. Luzern: HSLU Hochschule Luzern.
A. Janoschka, M. Fleck, S. Schleiss, and R. Rellstab, Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht. Luzern: HSLU Hochschule Luzern, 2013.
JANOSCHKA, Anja, Matthes FLECK, Sandra SCHLEISS und Rolf RELLSTAB, 2013. Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht. Luzern: HSLU Hochschule Luzern. ISBN 978-3-905745-66-5
Janoschka, Anja, Matthes Fleck, Sandra Schleiss, and Rolf Rellstab. 2013. Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht. Luzern: HSLU Hochschule Luzern.
Janoschka, Anja, et al. Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus Kundensicht. HSLU Hochschule Luzern, 2013.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.