Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen? |
Authors: | Hannich, Frank |
Published in: | Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben |
Editors of the parent work: | Lucco, Andreas Rüeger, Brian Fuchs, Rainer Ergenzinger, Rudolf Thommen, Jean-Paul |
Page(s): | 99 |
Pages to: | 114 |
Issue Date: | 2017 |
Publisher / Ed. Institution: | Versus |
Publisher / Ed. Institution: | Zürich |
ISBN: | 978-3-03909-346-5 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17161 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hannich, F. (2017). Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen? In A. Lucco, B. Rüeger, R. Fuchs, R. Ergenzinger, & J.-P. Thommen (eds.), Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben (pp. 99–114). Versus.
Hannich, F. (2017) ‘Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?’, in A. Lucco et al. (eds) Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben. Zürich: Versus, pp. 99–114.
F. Hannich, “Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?,” in Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben, A. Lucco, B. Rüeger, R. Fuchs, R. Ergenzinger, and J.-P. Thommen, Eds. Zürich: Versus, 2017, pp. 99–114.
HANNICH, Frank, 2017. Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen? In: Andreas LUCCO, Brian RÜEGER, Rainer FUCHS, Rudolf ERGENZINGER und Jean-Paul THOMMEN (Hrsg.), Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben. Zürich: Versus. S. 99–114. ISBN 978-3-03909-346-5
Hannich, Frank. 2017. “Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?” In Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben, edited by Andreas Lucco, Brian Rüeger, Rainer Fuchs, Rudolf Ergenzinger, and Jean-Paul Thommen, 99–114. Zürich: Versus.
Hannich, Frank. “Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?” Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben, edited by Andreas Lucco et al., Versus, 2017, pp. 99–114.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.