Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?
Authors: Hannich, Frank
Published in: Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben
Editors of the parent work: Lucco, Andreas
Rüeger, Brian
Fuchs, Rainer
Ergenzinger, Rudolf
Thommen, Jean-Paul
Page(s): 99
Pages to: 114
Issue Date: 2017
Publisher / Ed. Institution: Versus
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-03909-346-5
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17161
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hannich, F. (2017). Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen? In A. Lucco, B. Rüeger, R. Fuchs, R. Ergenzinger, & J.-P. Thommen (eds.), Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben (pp. 99–114). Versus.
Hannich, F. (2017) ‘Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?’, in A. Lucco et al. (eds) Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben. Zürich: Versus, pp. 99–114.
F. Hannich, “Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?,” in Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben, A. Lucco, B. Rüeger, R. Fuchs, R. Ergenzinger, and J.-P. Thommen, Eds. Zürich: Versus, 2017, pp. 99–114.
HANNICH, Frank, 2017. Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen? In: Andreas LUCCO, Brian RÜEGER, Rainer FUCHS, Rudolf ERGENZINGER und Jean-Paul THOMMEN (Hrsg.), Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben. Zürich: Versus. S. 99–114. ISBN 978-3-03909-346-5
Hannich, Frank. 2017. “Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?” In Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben, edited by Andreas Lucco, Brian Rüeger, Rainer Fuchs, Rudolf Ergenzinger, and Jean-Paul Thommen, 99–114. Zürich: Versus.
Hannich, Frank. “Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?” Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben, edited by Andreas Lucco et al., Versus, 2017, pp. 99–114.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.