Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hannich, Frank | - |
dc.contributor.author | Gehring, Bettina | - |
dc.contributor.author | Wüthrich, Adrian | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-07T15:31:48Z | - |
dc.date.available | 2019-03-07T15:31:48Z | - |
dc.date.issued | 2013-11 | - |
dc.identifier.issn | 1662-8276 | de_CH |
dc.identifier.uri | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15897 | - |
dc.language.iso | de | de_CH |
dc.publisher | Kömedia | de_CH |
dc.relation.ispartof | Jahrbuch Marketing | de_CH |
dc.rights | Licence according to publishing contract | de_CH |
dc.subject | Schweizer | de_CH |
dc.subject | Hyperwettbewerb | de_CH |
dc.subject | Marketing | de_CH |
dc.subject | Unternehmen | de_CH |
dc.subject.ddc | 658.8: Marketingmanagement | de_CH |
dc.title | Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen | de_CH |
dc.type | Beitrag in Magazin oder Zeitung | de_CH |
dcterms.type | Text | de_CH |
zhaw.departement | School of Management and Law | de_CH |
zhaw.organisationalunit | Institut für Marketing Management (IMM) | de_CH |
zhaw.funding.eu | No | de_CH |
zhaw.originated.zhaw | Yes | de_CH |
zhaw.pages.end | 192 | de_CH |
zhaw.pages.start | 190 | de_CH |
zhaw.publication.status | publishedVersion | de_CH |
zhaw.volume | 2014 | de_CH |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Hannich, F., Gehring, B., & Wüthrich, A. (2013). Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen. Jahrbuch Marketing, 2014, 190–192.
Hannich, F., Gehring, B. and Wüthrich, A. (2013) ‘Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen’, Jahrbuch Marketing, 2014, pp. 190–192.
F. Hannich, B. Gehring, and A. Wüthrich, “Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen,” Jahrbuch Marketing, vol. 2014, pp. 190–192, Nov. 2013.
HANNICH, Frank, Bettina GEHRING und Adrian WÜTHRICH, 2013. Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen. Jahrbuch Marketing. November 2013. Bd. 2014, S. 190–192
Hannich, Frank, Bettina Gehring, and Adrian Wüthrich. 2013. “Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen.” Jahrbuch Marketing 2014 (November): 190–92.
Hannich, Frank, et al. “Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen.” Jahrbuch Marketing, vol. 2014, Nov. 2013, pp. 190–92.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.