Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHannich, Frank-
dc.contributor.authorGehring, Bettina-
dc.contributor.authorWüthrich, Adrian-
dc.date.accessioned2019-03-07T15:31:48Z-
dc.date.available2019-03-07T15:31:48Z-
dc.date.issued2013-11-
dc.identifier.issn1662-8276de_CH
dc.identifier.urihttps://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15897-
dc.language.isodede_CH
dc.publisherKömediade_CH
dc.relation.ispartofJahrbuch Marketingde_CH
dc.rightsLicence according to publishing contractde_CH
dc.subjectSchweizerde_CH
dc.subjectHyperwettbewerbde_CH
dc.subjectMarketingde_CH
dc.subjectUnternehmende_CH
dc.subject.ddc658.8: Marketingmanagementde_CH
dc.titleHyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollende_CH
dc.typeBeitrag in Magazin oder Zeitungde_CH
dcterms.typeTextde_CH
zhaw.departementSchool of Management and Lawde_CH
zhaw.organisationalunitInstitut für Marketing Management (IMM)de_CH
zhaw.funding.euNode_CH
zhaw.originated.zhawYesde_CH
zhaw.pages.end192de_CH
zhaw.pages.start190de_CH
zhaw.publication.statuspublishedVersionde_CH
zhaw.volume2014de_CH
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show simple item record
Hannich, F., Gehring, B., & Wüthrich, A. (2013). Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen. Jahrbuch Marketing, 2014, 190–192.
Hannich, F., Gehring, B. and Wüthrich, A. (2013) ‘Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen’, Jahrbuch Marketing, 2014, pp. 190–192.
F. Hannich, B. Gehring, and A. Wüthrich, “Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen,” Jahrbuch Marketing, vol. 2014, pp. 190–192, Nov. 2013.
HANNICH, Frank, Bettina GEHRING und Adrian WÜTHRICH, 2013. Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen. Jahrbuch Marketing. November 2013. Bd. 2014, S. 190–192
Hannich, Frank, Bettina Gehring, and Adrian Wüthrich. 2013. “Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen.” Jahrbuch Marketing 2014 (November): 190–92.
Hannich, Frank, et al. “Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen.” Jahrbuch Marketing, vol. 2014, Nov. 2013, pp. 190–92.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.