Publication type: | Conference other |
Type of review: | Not specified |
Title: | Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen |
Authors: | Miesler, Linda |
Conference details: | Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018 |
Issue Date: | 25-Oct-2018 |
Language: | German |
Subjects: | Psychologie; Verhaltensökonomie; Behavioral Insights; Allergien |
Subject (DDC): | 150: Psychology 658.8: Marketing management |
Further description: | Vortrag |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15086 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Not specified |
Departement: | Life Sciences and Facility Management |
Organisational Unit: | Institute of Natural Resource Sciences (IUNR) |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Miesler, L. (2018, October 25). Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen. Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018.
Miesler, L. (2018) ‘Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen’, in Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018.
L. Miesler, “Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen,” in Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018, Oct. 2018.
MIESLER, Linda, 2018. Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen. In: Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018. Conference presentation. 25 Oktober 2018
Miesler, Linda. 2018. “Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen.” Conference presentation. In Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018.
Miesler, Linda. “Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen.” Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018, 2018.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.