Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen
Authors: Miesler, Linda
Conference details: Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018
Issue Date: 25-Oct-2018
Language: German
Subjects: Psychologie; Verhaltensökonomie; Behavioral Insights; Allergien
Subject (DDC): 150: Psychology
658.8: Marketing management
Further description: Vortrag
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15086
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Not specified
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Natural Resource Sciences (IUNR)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Miesler, L. (2018, October 25). Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen. Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018.
Miesler, L. (2018) ‘Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen’, in Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018.
L. Miesler, “Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen,” in Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018, Oct. 2018.
MIESLER, Linda, 2018. Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen. In: Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018. Conference presentation. 25 Oktober 2018
Miesler, Linda. 2018. “Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen.” Conference presentation. In Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018.
Miesler, Linda. “Verhaltensökonomie und Psychologie für das Marketing : wie Konsumenten Entscheidungen treffen.” Verleihung aha!Award 2018, Bern, 25. Oktober 2018, 2018.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.