Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Organisationsbezogener Ansatz |
Authors: | Szyszka, Peter |
Published in: | Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln |
Editors of the parent work: | Bentele, Günter |
Page(s): | 161 |
Pages to: | 176 |
Issue Date: | 2005 |
Publisher / Ed. Institution: | VS Verlag für Sozialwissenschaften |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 3-531-13755-7 |
Language: | German |
Subjects: | Organisationsbezogener Ansatz |
Subject (DDC): | 658.1: Organization and finance 659: Advertising and public relations |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14893 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Applied Linguistics |
Organisational Unit: | Institute of Applied Media Studies (IAM) |
Appears in collections: | Publikationen Angewandte Linguistik |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Szyszka, P. (2005). Organisationsbezogener Ansatz. In G. Bentele (ed.), Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln (pp. 161–176). VS Verlag für Sozialwissenschaften.
Szyszka, P. (2005) ‘Organisationsbezogener Ansatz’, in G. Bentele (ed.) Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, pp. 161–176.
P. Szyszka, “Organisationsbezogener Ansatz,” in Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln, G. Bentele, Ed. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2005, pp. 161–176.
SZYSZKA, Peter, 2005. Organisationsbezogener Ansatz. In: Günter BENTELE (Hrsg.), Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften. S. 161–176. ISBN 3-531-13755-7
Szyszka, Peter. 2005. “Organisationsbezogener Ansatz.” In Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln, edited by Günter Bentele, 161–76. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.
Szyszka, Peter. “Organisationsbezogener Ansatz.” Handbuch der Public Relations : wissenschaftliche Grundlagen und berufliches Handeln, edited by Günter Bentele, VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2005, pp. 161–76.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.