Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Die eine Hand zum Gruss, die andere mit der Faust im Sack : Handelsradar
Authors: Reidenbach, Judith
Müller, Guido
Published in: Marketing 2012
Editors of the parent work: Köhler, Roland
Page(s): 90
Pages to: 93
Issue Date: 2011
Series: Jahrbuch Marketing
Series volume: 22
Publisher / Ed. Institution: Künzler Bachmann
Publisher / Ed. Institution: St.Gallen
ISBN: 978-3-9523902-1-4
Language: German
Subjects: Marketing; Konsumgut; Kooperation; Handelsmarketing
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/14704
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Reidenbach, J., & Müller, G. (2011). Die eine Hand zum Gruss, die andere mit der Faust im Sack : Handelsradar. In R. Köhler (ed.), Marketing 2012 (pp. 90–93). Künzler Bachmann.
Reidenbach, J. and Müller, G. (2011) ‘Die eine Hand zum Gruss, die andere mit der Faust im Sack : Handelsradar’, in R. Köhler (ed.) Marketing 2012. St.Gallen: Künzler Bachmann, pp. 90–93.
J. Reidenbach and G. Müller, “Die eine Hand zum Gruss, die andere mit der Faust im Sack : Handelsradar,” in Marketing 2012, R. Köhler, Ed. St.Gallen: Künzler Bachmann, 2011, pp. 90–93.
REIDENBACH, Judith und Guido MÜLLER, 2011. Die eine Hand zum Gruss, die andere mit der Faust im Sack : Handelsradar. In: Roland KÖHLER (Hrsg.), Marketing 2012. St.Gallen: Künzler Bachmann. S. 90–93. ISBN 978-3-9523902-1-4
Reidenbach, Judith, and Guido Müller. 2011. “Die eine Hand zum Gruss, die andere mit der Faust im Sack : Handelsradar.” In Marketing 2012, edited by Roland Köhler, 90–93. St.Gallen: Künzler Bachmann.
Reidenbach, Judith, and Guido Müller. “Die eine Hand zum Gruss, die andere mit der Faust im Sack : Handelsradar.” Marketing 2012, edited by Roland Köhler, Künzler Bachmann, 2011, pp. 90–93.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.