Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: Langfristiger Unternehmenserfolg = Strategie + Innovationen + CRM
Authors: Rüttimann, René
Published in: Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
Editors of the parent work: Stadelmann, Martin
Wolter, Sven
Troesch-Jacot, Mireille
Page(s): 119
Pages to: 130
Issue Date: 2008
Publisher / Ed. Institution: IO Industrielle Organisation
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-85743-728-1
Language: German
Subjects: Unternehmenserfolg; CRM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13473
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Organizational Viability (IOV)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Rüttimann, R. (2008). Langfristiger Unternehmenserfolg = Strategie + Innovationen + CRM. In M. Stadelmann, S. Wolter, & M. Troesch-Jacot (eds.), Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie (pp. 119–130). IO Industrielle Organisation.
Rüttimann, R. (2008) ‘Langfristiger Unternehmenserfolg = Strategie + Innovationen + CRM’, in M. Stadelmann, S. Wolter, and M. Troesch-Jacot (eds) Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie. Zürich: IO Industrielle Organisation, pp. 119–130.
R. Rüttimann, “Langfristiger Unternehmenserfolg = Strategie + Innovationen + CRM,” in Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie, M. Stadelmann, S. Wolter, and M. Troesch-Jacot, Eds. Zürich: IO Industrielle Organisation, 2008, pp. 119–130.
RÜTTIMANN, René, 2008. Langfristiger Unternehmenserfolg = Strategie + Innovationen + CRM. In: Martin STADELMANN, Sven WOLTER und Mireille TROESCH-JACOT (Hrsg.), Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie. Zürich: IO Industrielle Organisation. S. 119–130. ISBN 978-3-85743-728-1
Rüttimann, René. 2008. “Langfristiger Unternehmenserfolg = Strategie + Innovationen + CRM.” In Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie, edited by Martin Stadelmann, Sven Wolter, and Mireille Troesch-Jacot, 119–30. Zürich: IO Industrielle Organisation.
Rüttimann, René. “Langfristiger Unternehmenserfolg = Strategie + Innovationen + CRM.” Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie, edited by Martin Stadelmann et al., IO Industrielle Organisation, 2008, pp. 119–30.


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