Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Branding : auch für KMU kein Luxus
Authors: Troesch-Jacot, Mireille
Published in: Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG
Volume(Issue): 2006
Issue: 6
Page(s): 6
Pages to: 7
Issue Date: 2006
Publisher / Ed. Institution: Stier Communications
Language: German
Subjects: KMU; Corporate branding
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: In der globalisierten Wirtschaft kann die Marke zum wichtigsten Differenzierungsmerkmal für den Kunden werden. Diese Entwicklung gilt sowohl für eine Business-to-Business-Firma wie auch für Unternehmen, die sich direkt an den Endkunden richten. Der Aufbau einer starken Markenpersönlichkeit ist also kein Luxusvorhaben, sondern unverzichtbarer Bestandteil der Unternehmensleistung. Für Gross- wie auch für Kleinunternehmen.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10701
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Troesch-Jacot, M. (2006). Branding : auch für KMU kein Luxus. Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG, 2006(6), 6–7.
Troesch-Jacot, M. (2006) ‘Branding : auch für KMU kein Luxus’, Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG, 2006(6), pp. 6–7.
M. Troesch-Jacot, “Branding : auch für KMU kein Luxus,” Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG, vol. 2006, no. 6, pp. 6–7, 2006.
TROESCH-JACOT, Mireille, 2006. Branding : auch für KMU kein Luxus. Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG. 2006. Bd. 2006, Nr. 6, S. 6–7
Troesch-Jacot, Mireille. 2006. “Branding : auch für KMU kein Luxus.” Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG 2006 (6): 6–7.
Troesch-Jacot, Mireille. “Branding : auch für KMU kein Luxus.” Report: Kundenmagazin der Stier Communications AG, vol. 2006, no. 6, 2006, pp. 6–7.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.