Publication type: Book part
Type of review: Not specified
Title: "Eine bessere Vergiftung junger Leute wäre gar nicht denkbar". Sittenpolizeiliche Überwachung von Kinematographen um 1900 in Luzern
Authors: Businger, Susanne
Published in: Jahrbuch für Regionalgeschichte
Page(s): 117
Pages to: 130
Issue Date: 2010
Series: Jahrbuch für Regionalgeschichte
Series volume: 28
Publisher / Ed. Institution: Steiner
ISBN: 978-3-515-09781-9
Language: German
Subjects: Kinematographen; Sittenpolizei; Luzern; Zensur
Subject (DDC): 306: Culture
700: The arts and entertainment
900: History
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10549
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Social Work
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Businger, S. (2010). “Eine bessere Vergiftung junger Leute wäre gar nicht denkbar”. Sittenpolizeiliche Überwachung von Kinematographen um 1900 in Luzern. In Jahrbuch für Regionalgeschichte (pp. 117–130). Steiner.
Businger, S. (2010) ‘‘Eine bessere Vergiftung junger Leute wäre gar nicht denkbar’. Sittenpolizeiliche Überwachung von Kinematographen um 1900 in Luzern’, in Jahrbuch für Regionalgeschichte. Steiner, pp. 117–130.
S. Businger, ““Eine bessere Vergiftung junger Leute wäre gar nicht denkbar”. Sittenpolizeiliche Überwachung von Kinematographen um 1900 in Luzern,” in Jahrbuch für Regionalgeschichte, Steiner, 2010, pp. 117–130.
BUSINGER, Susanne, 2010. „Eine bessere Vergiftung junger Leute wäre gar nicht denkbar“. Sittenpolizeiliche Überwachung von Kinematographen um 1900 in Luzern. In: Jahrbuch für Regionalgeschichte. Steiner. S. 117–130. ISBN 978-3-515-09781-9
Businger, Susanne. 2010. ““Eine bessere Vergiftung junger Leute wäre gar nicht denkbar”. Sittenpolizeiliche Überwachung von Kinematographen um 1900 in Luzern.” In Jahrbuch für Regionalgeschichte, 117–30. Steiner.
Businger, Susanne. ““Eine bessere Vergiftung junger Leute wäre gar nicht denkbar”. Sittenpolizeiliche Überwachung von Kinematographen um 1900 in Luzern.” Jahrbuch für Regionalgeschichte, Steiner, 2010, pp. 117–30.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.