Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Wenn die Kommunikation eine Krise auslöst
Authors: Björck, Albena
Published in: KMU Magazin
Volume(Issue): 2017
Issue: 6/7
Page(s): 94
Pages to: 96
Issue Date: 2017
Publisher / Ed. Institution: Horn
ISSN: 1424-7119
Language: German
Subjects: Kommunikationsfehler; Krisenkommunikation
Subject (DDC): 658.4: Executive Management
Abstract: Eine Krise kann die Reputation oder die Existenz einer Organisation gefährden. Sie erfasst das Unternehmen meist überrascht und unvorbereitet. Die Kommunikation kann in der Krise Brandstifter oder Brandbeschleuniger sein. Um eine solche Kommunikationskrise zu vermeiden, sollten die häufigen Fehler erkannt und richtig eingeordnet werden.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10325
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: International Management Institute (IMI)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Björck, A. (2017). Wenn die Kommunikation eine Krise auslöst. KMU Magazin, 2017(6/7), 94–96.
Björck, A. (2017) ‘Wenn die Kommunikation eine Krise auslöst’, KMU Magazin, 2017(6/7), pp. 94–96.
A. Björck, “Wenn die Kommunikation eine Krise auslöst,” KMU Magazin, vol. 2017, no. 6/7, pp. 94–96, 2017.
BJÖRCK, Albena, 2017. Wenn die Kommunikation eine Krise auslöst. KMU Magazin. 2017. Bd. 2017, Nr. 6/7, S. 94–96
Björck, Albena. 2017. “Wenn die Kommunikation eine Krise auslöst.” KMU Magazin 2017 (6/7): 94–96.
Björck, Albena. “Wenn die Kommunikation eine Krise auslöst.” KMU Magazin, vol. 2017, no. 6/7, 2017, pp. 94–96.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.