Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Heikler Umgang mit Kundendaten
Authors: Miesler, Linda
Bearth, Angela
Published in: Competence
Volume(Issue): 2016
Issue: 7
Page(s): 25
Pages to: 26
Issue Date: 2016
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
ISSN: 2297-6140
Language: German
Subjects: Competence; Big Data; KMU; Daten
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Die neue Datenflut ermöglicht es auch KMU, vielfältige Informationen über Kunden zu sammeln und auszuwerten. Um mit Big Data aber tatsächlich erfolgreich zu sein und Imageschäden zu verhindern, ist viel Fingerspitzengefühl gefragt.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10195
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Miesler, L., & Bearth, A. (2016). Heikler Umgang mit Kundendaten. Competence, 2016(7), 25–26.
Miesler, L. and Bearth, A. (2016) ‘Heikler Umgang mit Kundendaten’, Competence, 2016(7), pp. 25–26.
L. Miesler and A. Bearth, “Heikler Umgang mit Kundendaten,” Competence, vol. 2016, no. 7, pp. 25–26, 2016.
MIESLER, Linda und Angela BEARTH, 2016. Heikler Umgang mit Kundendaten. Competence. 2016. Bd. 2016, Nr. 7, S. 25–26
Miesler, Linda, and Angela Bearth. 2016. “Heikler Umgang mit Kundendaten.” Competence 2016 (7): 25–26.
Miesler, Linda, and Angela Bearth. “Heikler Umgang mit Kundendaten.” Competence, vol. 2016, no. 7, 2016, pp. 25–26.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.