Skip navigation
Zur Startseite
Auflistung nach
Bereiche
& Sammlungen
Auflisten nach:
Person
Titel
Erscheinungsdatum
ZHAW Projekte
Organisationseinheit
Publikationstyp
Fachgebiet (DDC)
Freies Schlagwort
Schlagworte für Webeinzüge
Reihe
ZHAW Magazine
Sprache
Deutsch
English
Anmelden:
Mein Arbeitsbereich
Abonnement
Neuerscheinungen
Mein Profil bearbeiten
ZHAW digitalcollection
Anzeige nach Person bjoe
Gehe zu:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
oder geben Sie die Anfangszeichen ein:
Sortiert nach:
Titel
Erscheinungsdatum
Einreichdatum
Sortiert nach:
Aufsteigend
Absteigend
Treffer/Seite
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Personen/Einträge:
Alle
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Metadata Reports
CSV (kurz)
RIS
BibTeX
Anzeige der Treffer 3 bis 22 von 34
< zurück
nächste >
Erscheinungsdatum
Titel
Beteiligte Person(en)
2017
Aus- und Weiterbildung I : corporate education : betriebsinterne Weiterbildung nach Mass
Björck, Albena
;
Vervoort Isler, Petronella
2020
Business Development zwischen Theorie und Praxis
Björck, Albena
;
Colleli, Daniele
2019
Change and strategic responses in the life and non-life Swiss insurance industry
Björck, Albena
;
Hefti, Nico
2016
Crisis typologies revisited : an interdisciplinary approach
Björck, Albena
2019
Customer buying behavior of smartphones : a study of the customer buying behavior of smartphones by taking the example of Apple iOS and Android smartphones
Björck, Albena
;
Bansal, Satschin
;
Jasiqi, Besfort
2022
Cyberrisiken aktiv managen
Casián, Carlos
;
Pugnetti, Carlo
;
Björck, Albena
2019
Differences in rhetorical and non-verbal communication of startup pitches in American and Swiss cultures
Graziano, Benjamin
;
Björck, Albena
;
Tanno, Selina
2020
Does brand origin matter? : an analysis of low-involvement developing market brands internationalizing into a developed market
Björck, Albena
;
Carvajal-Ramirez, Michelle
2020
Einfluss der Digitalisierung und der Subscription-Video-on-Demand-Anbieter im Unterhaltungsmarkt : eine Untersuchung aus Perspektive der traditionellen Fernsehsender und der Konsumenten
Björck, Albena
;
Alahapperuma, Brian
2021
Establishing brand legitimacy in the subculture of watchgeeks : case study of a newly launched Swiss niche luxury brand
Duma, Fabio
;
Björck, Albena
2022
Evolution and effectiveness of the governmental risk and crisis communication on Twitter in the COVID-19 pandemic : the case of Switzerland
Björck, Albena
;
Diers-Lawson, Audra
;
Dücrey, Felix
23-Sep-2022
I have a responsibility to do something : internal risk communication to target employee vulnerability and mitigate behavioral cyber risks
Björck, Albena
;
Pugnetti, Carlo
;
Casian, Carlos
2020
Innovation through partnership
Nichols, Keisha
;
Farley, Michael
;
Björck, Albena
2018
Interdisciplinary understanding of a crisis : towards an international crisis classification matrix
Björck, Albena
2019
Internal crisis communication and corporate culture : forging the links
Björck, Albena
;
Barthelmess, Petra
2017
Interne Krisenkommunikation : Herausforderungen, Ziele und Lösungsansätze
Björck, Albena
2020
Organizational culture readiness for agile
Barthelmess, Petra
;
Björck, Albena
;
Gysin, Emanuel
;
Dela Cruz, Jeremy
2021
Preparing agile transformation : a framework for assessment of the organizational culture readiness
Barthelmess, Petra
;
Björck, Albena
;
Gysin, Emanuel
;
Dela Cruz, Jeremy
24-Jul-2023
Purpose-driven innovation and transformation : trajectories, mechanisms, and the human impact
Gulati, Ranjay
;
Volberda, Henk W.
;
Lleo, Alvaro
;
Pregmark, Johanna E.
;
Björck, Albena
, et al.
2022
Purpose-driven or purpose-washing : the multiple facets of purpose and its strategic implications
Björck, Albena