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Title
Involved Person(s)
2016
ABO-DERG project „The Donor of the Future“ : the donors‘ perspective
Boenigk, Silke
;
Sundermann, Larissa M.
;
de Kort, Wim
Sep-2018
Auf dem Weg zum agilen Heim : der "Agil-Check" misst die Anpassungsfähigkeit an ein sich veränderndes Umfeld
Wittmann, Frank
;
Sundermann, Larissa M.
2018
Aus Fehlern lernen : ein Modell zur partizipativen Qualitätsentwicklung in sozialen Non-Profit-Organisationen
Herzig, Michael
;
Sundermann, Larissa M.
2014
Blood donor segmentation : identifying the blood donor of the future
Boenigk, Silke
;
Sundermann, Larissa M.
2023
Breaking new ground : combining crowdfunding and foundation grants
Kehl, Konstantin
;
Sundermann, Larissa M.
2016
Catch them if you can : direct mailing effects on early career donors
Sundermann, Larissa M.
;
Leipnitz, Sigrun
2018
Catch them if you can : the effect of reminder direct mailings on the return rate of first-time donors
Sundermann, Larissa M.
;
Leipnitz, Sigrun
2015
Do differentiated blood donor marketing campaigns work? : an experimental study
Boenigk, Silke
;
Sundermann, Larissa M.
2015
Do differentiated blood donor marketing campaigns work? : an experimental study
Boenigk, Silke
;
Sundermann, Larissa M.
;
Willems, Jürgen
May-2017
"Doing Family" - Teilprojekt A2 : 'betriebswirtschaftliche Darstellung' des Familienalltags als Herstellungsprozess
Liesen, Christian
;
Sundermann, Larissa M.
2018
Fehlerkultur im Qualitätsmanagement von NPO
Herzig, Michael
;
Sundermann, Larissa M.
Mar-2019
Intelligent kombiniert : Crowdfunding und Stiftungsförderung
Sundermann, Larissa M.
;
Kehl, Konstantin
Dec-2019
Kinder psychisch kranker Eltern : einfach nur Kind sein können
Tausendfreund, Tim
;
Kehl, Konstantin
;
Sundermann, Larissa M.
;
Gavez, Silvia
;
Stohler, Renate
2018
Share experiences : receiving word of mouth and its effect on relationships with donors
Sundermann, Larissa M.
2014
Strategic approach to recruit new blood donor segments based on preferences
Boenigk, Silke
;
Sundermann, Larissa M.
2015
The impact of blood donor marketing : an experimental study on direct mailing effects
Leipnitz, Sigrun
;
Sundermann, Larissa M.
2017
The ‘Donor of the Future Project’ : first results and further research domains
Sundermann, Larissa M.
;
De Kort, Wim L.
;
Boenigk, Silke
2017
Under blood pressure : differentiated versus undifferentiated marketing to increase blood donations
Sundermann, Larissa M.
;
Boenigk, Silke
;
Willems, Jurgen
2018
Wie viel „Policy Entrepreneurship“ braucht und verträgt die Führung von Organisationen des Sozialwesens in den Zeiten von Spardruck und Ökonomisierung : eine theoretische Annäherung und Grundlagen einer Forschungsagenda
Kehl, Konstantin
;
Liesen, Christian
;
Sundermann, Larissa M.
;
Wolf, Miriam
Nov-2017
Wirkung und Effektivität : wie Sie die Leistungsfähigkeit Ihrer Organisation prüfen und nutzen können
Kehl, Konstantin
;
Sundermann, Larissa M.