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Issue Date
Title
Involved Person(s)
2015
Changing the warmth and competence dimensions : experimental validation in the context of insurance consultants
Seiler, Roger
;
Hari, Jürg J.
;
Kavci, Senem
2021
Chatbots, conversational interfaces, and the stereotype content model
Seiler, Roger
;
Schär, Annemarie
2018
Chatbots/conversational interfaces in the context of the stereotype content model (SCM)
Seiler, Roger
;
Schär, Annemarie
2018
Choice overload In the airline industry : a web experiment on booking flights online
Seiler, Roger
;
Müller, Steffen
;
Herzog, Clemens
2016
Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördern
Bétrisey, Michèle
;
Seiler, Roger
2016
Couch Commerce in Verbindung mit Second Screening : Wie Werbeinhalte die Informationssuche im Kaufentscheidungsprozess des Couch Commerce beeinflussen
Seiler, Roger
;
Bétrisey, Michèle
2016
Daten als Brennstoff
Seiler, Roger
2017
Deal or no deal? : assessing the daily deal shopper
Beurer-Züllig, Bettina
;
Seiler, Roger
2019
Digitales Toolkit BWL-Studierende : Emerging Technologies virtualisiert
Seiler, Roger
;
Koruna, Stefan
2015
E-Health, fitness trackers and wearables : use among Swiss students
Seiler, Roger
;
Hüttermann, Marcel
2019
Der Einbezug von User Generated Content auf Instagram und dessen Einflüsse auf den Brand Equity : eine Analyse aus Unternehmenssicht
Beurer-Züllig, Bettina
;
Seiler, Roger
;
Hunziker, Rahel
2019
Einfluss auf die Kaufabsicht von Damenschmuck und welche Rolle dabei der Einsatz von Prominenten sowie das Medienformat spielen
Seiler, Roger
;
Beurer-Züllig, Bettina
;
Ricetta, Eleonora
2019
Exploring digital competencies and likelihood to recruit graduates amongst SMEs in UK and Switzerland
Nachmias, Stefanos
;
Mitsakis, Fotis
;
Hubschmid-Vierheilig, Elena
;
Rohrer, Monika
;
Seiler, Roger
2022
Extended Reality (XR) in der öffentlichen Verwaltung : XR-Grundlagen und Praxisbeispiele
Seiler, Roger
2022
Extended reality in the world wide web : investigating and testing the use cases of WebVR manuals
Seiler, Roger
;
Widmer, Daniel
2019
Flexibilisierung der Hochschulbildung durch MOOCs : Disruption oder Integration
Koruna, Stefan
;
Zbinden, Michael
;
Seiler, Roger
2022
Gamified VR simulation in nursing education : how to generate value with VR in nursing education
Seiler, Roger
;
Straumann, Ruben
;
Weber, Christian
;
Block, Andreas
2017
Identifying product features that delight customers : are online reviews and surveys comparable?
Müller, Steffen
;
Beinert, Markus
;
Seiler, Roger
2017
Informational nudges as an effective approach in raising awareness among young adults about the risk of future disability
Miesler, Linda
;
Scherrer, Corinne
;
Seiler, Roger
;
Bearth, Angela
Jan-2017
JobCloud Market Insights : eine verhaltensbasierte Studie des Schweizer Stellenmarktes in Zusammenarbeit zwischen der JobCloud AG und ZHAW
Hänggi, Rebekka
;
Hannich, Frank
;
Scheidegger, Nicoline
;
Bissig, Patrick
;
Comba, Fanny
, et al