Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Person
Title
Issue Date
ZHAW Projects
Organisational Unit
Publication Type
Subject (DDC)
Subject
Keywords for Webfeeds
Series
ZHAW Magazines
Language
Deutsch
English
Sign on to:
My workspace
Receive email
updates
Edit Profile
ZHAW digitalcollection
Browsing by Person coen
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Metadata reports
CSV (short)
RIS
BibTeX
Showing results 35 to 54 of 95
< previous
next >
Issue Date
Title
Involved Person(s)
2016
Future of service management : insights from subject-matter experts
Coenen, Christian
Nov-2012
Gute Führung steigert die Kundenorientierung
Coenen, Christian
;
Waldburger, Doris
;
Pfammatter, Sandra
2013
"Hard Facts" und "Soft Acts" der Führungskraft. Service Today - Faktor Mensch : Herausforderungen im Service
Coenen, Christian
;
Waldburger, Doris
;
Pfammatter, Sandra
2010
Hierarchieübergreifende Umsetzung von Serviceorientierung : eine handlungsbezogene Betrachtung aller Unternehmensebenen
Coenen, Christian
2013
How can facilities management add value to organisations as well as to society?
Jensen, Per Anker
;
Sarasoja, Anna-Liisa
;
van der Voordt, Theo
;
Coenen, Christian
2014
Identität und Image im FM : zwei Seiten einer Medaille um die Produktivität im FM zu steigern
von Felten, Daniel
;
Böhm, Manuel
;
Coenen, Christian
;
Meier, Gregory
2014
Identity and image of FM : two sides of a coin to promote productivity in FM
von Felten, Daniel
;
Böhm, Manuel
;
Coenen, Christian
;
Meier, Gregory
2015
Image und Identität des Facility Managements : was denkt die Schweiz und die FM-Branche über sich?
Coenen, Christian
;
von Felten, Daniel
;
Böhm, Manuel
2012
Implementing service excellence in FM : measures and Implications
Coenen, Christian
;
Loepfe, Steven
2012
In search for the added value of FM : what we know and what we need to learn
Jensen, Per Anker
;
van der Voordt, Theo
;
Coenen, Christian
;
von Felten, Daniel
;
Lindholm, Anna‐Liisa
, et al
2005
IT-based customer integration to foster reciprocal knowledge exchange : the case of weblogs
Coenen, Christian
;
Müller-Seitz, G.
;
Kaiser, Stephan
Jul-2014
It’s all relative : how customer-perceived competitive advantage influences referral intentions
Mende, Martin
;
Thompson, Scott
;
Coenen, Christian
2011
Komplettanbieter im Facility Management : Marktübersicht Schweiz 2011
von Felten, Daniel
;
Coenen, Christian
;
Pfenninger, Mirjam
2009
Kundenbedürfnisse und Dienstleistungsqualität im Facility Management
von Felten, Daniel
;
Coenen, Christian
2011
Lohnstrukturen und Einflussfaktoren des Salärs in der FM Branche der Deutschschweiz
von Felten, Daniel
;
Coenen, Christian
;
Pfenninger, Mirjam
;
Waldburger, Doris
2008
Managementansätze zur Förderung serviceorientierten Dienstleisterverhaltens
Coenen, Christian
2011
Managing effectiveness and efficiency through FM blueprinting
Coenen, Christian
;
von Felten, Daniel
;
Schmid, Mirjam
2004
Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der Zukunft
Coenen, Christian
27-May-2010
Mobile Roboter als Multitalente?
Birgy, K.
;
Coenen, Christian
;
Drost, A.
2015
Multiplier effects through FM services : a survey - based analysis of added value in FM
von Felten, Daniel
;
Böhm, Manuel
;
Coenen, Christian