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Title
Involved Person(s)
2017
Consumers’ risk perception of household cleaning and washing products
Bearth, Angela
;
Miesler, Linda
;
Siegrist, Michael
2016
Die digitale Ermüdung der Generation Y und das Potenzial für Printmedien
Bearth, Angela
;
Stäubli, Simon
2016
Heikler Umgang mit Kundendaten
Miesler, Linda
;
Bearth, Angela
2017
Informational nudges as an effective approach in raising awareness among young adults about the risk of future disability
Miesler, Linda
;
Scherrer, Corinne
;
Seiler, Roger
;
Bearth, Angela
Mar-2018
"Informational Nudges“ zur Förderung eines nachhaltigen Ernährungsverhaltens in der Gemeinschaftsgastronomie : ein Feldexperiment
Berger, Verena
;
Müller, Claudia
;
Bearth, Angela
2015
Marktforschung 4.0: Innovation und Konsumentenakzeptanz : wie man Konsumenten gelegentlich zu ihrem Glück zwingen muss
Bearth, Angela
2017
Sportsponsoring als Employer Branding Tool
Hüttermann, Marcel
;
Bearth, Angela
;
Kälin, Roman
2018
Sportsponsoring als Employer-Branding-Tool
Hüttermann, Marcel
;
Bearth, Angela
;
Hannich, Frank
14-Nov-2022
When information security depends on font size : how the saliency of warnings affects protection behavior
Ebert, Nico
;
Ackermann, Kurt A.
;
Bearth, Angela
21-Nov-2021
Willingness to share data : contextual determinants of consumers' decisions to share private data with companies
Ackermann, Kurt Alexander
;
Burkhalter, Linda
;
Mildenberger, Thoralf
;
Frey, Martin
;
Bearth, Angela
2016
"Willingness to share" im Kontext Big Data : wie entscheiden Kunden, ob sie ihre persönlichen Daten mit Unternehmen teilen
Miesler, Linda
;
Bearth, Angela